2011. május 20., péntek

Miért? Why? Warum? ¿Por qué? Proč? Perché? Pourquoi? ...


Miközben iszom a teám és a kedvenc fotelemben ülök azon gondolkodom hogy miért? Micsoda pocsék szó ez... Egyszer ezt kérdezte tőlem egy barátom, és nem tudtam rá válaszolni. Megpróbáltam... de nem arra kapott választ amire kíváncsi volt... Igaz, hogy azt mondta azt magyarázok bele ebbe a kérdésbe, amit akarok... de tudtam hogy nem elégedett meg a válasszal. Most sem tudnék pontos választ adni erre a kérdésre... mert mit miért? Miért miért? Kit miért? Van e miért? Így már más... de magában a miért nem jelent sokat, mégis nagy fejtörést tud okozni számunkra ..

Amikor elköszönünk egymástól, és hátat fordítunk egymásnak, én még mindig visszatekintek, hogy utoljára láthassam. És amikor már hazafelé tartok, minden perc elteltével egyre jobban hiányzik. És miért? Mert szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése