2011. május 10., kedd

minden. most csak úgy összehordok minden hülyeséget... :D

haloo nagy világ .:)
1 hét után jelentkezem. ismét. minden ugyanolyan. izgatottan várom a nyarat. annyi, de annyi tervem van ;) először is egy hatalmas szülinapi bulival fogok indítani. durván 1 hónap múlva 17 leszek. uhm. hatalmas mérföldkő. régen mindig ennyi akartam lenni, de most meg úgy vagyok vele, hogy bár lennék még kicsi.. főleg ahogy elnézem a húgomat, hogy milyen nagy boldogan játszadozik. nem mintha nekem sok gondom lenne csak hát sokszor annyira hiányzik az a vidámság a sok játszás és még egy csomó más.. de hát ez van. így is élvezem az életet. kisebb nagyobb lejtőkkel. de tudom, hogy ezért azért vannak az utunkban, hogy legyűrjük őket. ebből tanulunk. így alakul ki majd a felnőttkori személyiségünk. apropó felnőtt kor. néha elkap az ihlet. van egy füzetem amibe kis 'kívánságok' , vagy talán nem is el a legjobb szó rá.. sokkal inkább tervek vannak bele felírva. na az utóbbi időben egyre többet akadt ez a kis füzet a kezembe. nem hiába. sürget az idő. a legtöbbjük olyan amit körülbelül 30 éves koromig szeretnék elérni.. vagy még előbb. tényleg annyi hülyeséget feljegyeztem. vannak közte egész komoly tervek is, de egy rakat olyan is van, hogy szeretnék venni egy ilyen meg egy olyan idiótaságot. ( gondolok itt olyanra, hogy Converse cipő minden színben xdd ) hahaaa :D na ennyit a terveimről. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése