2010. november 16., kedd

last week.

na igen. egy hét csak úgy kimaradt...
bele kezdenék ha nem baj.. : ))
hirtelen a keddel indítok mivel ez az első megemlítésre méltó. szóval kedden színházban voltam az osztállyal. de nem egy egész darabon.. hanem csak egy próbán. nyílt nap volt a színházban. és hát a 'nagymama' című darabból néztünk meg egy jelenetet. mondanom sem kell, hogy le voltam nyűgözve. elgondolkodtam... és arra jutottam, hogy ilyen színésznek jobb lehet lenni, mit filmsztárnak... az a hangulat. a közönség. a taps. imádnám. ja és amit kifelejtettem az az, hogy az egész próba Koltai Róbert jelenlétével zajlott. mivel ő volt a 'főszereplő' :) hatalmas élmény volt őt látni :) nagyon tetszett amit csinál. amúgy nem vagyok valami színházba járós, de odáig voltam..
péntek. fergeteges egy nap volt.: ) osztálytalálkozó volt. a régi osztállyal: ) volt olyan akit azóta nem is láttam ( 3 éve ) az azért már nem rövid idő.. nagyon jó volt. sokat nevettünk a régi emlékeken... régi osztályképeken..:D tényleg nagyon jó volt emlékezni. sok mindent átéltünk együtt :))
...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése