2010. november 23., kedd

Christmas time!!!!!


a napok telnek. minden nappal egyre közelebb kerülünk a várva várt karácsonyhoz. a boltokban már érzékelhető a nyüzsgés, a karácsonyi hangulat. az emberek mintha megőrültek volna. a polcok tele karácsonyfa díszekkel és finomabbnál finomabb mikulás csokikkal : )) a főutca már a megszokott pompában ragyog. élvezet rajta végigmenni. ( lásd: fent ) minden készen áll! már fejben is felkészültem a 2 napig tartó szeretet áradatra. ez a lehető legszebb ünnep, amit ember eltud képzelni...
hogy a karácsonyi hangulatnál maradjak. megvolt az osztályon belüli szokásos húzás. amikor mindenki kihúz egy nevet / személyt , akinek majd később ajándékot kell vennie. én a Máriót húztam : )) nagyon örültem. úgy gondoltam: ' hú de jó! neki úgyis könnyű ajándékot venni, mert jóban vagyunk'... erre még ott tartok, hogy nem vettem semmit, mert fogalmam sincs mit vegyek. :O még csak ötletem sincs.. szóval aki jó az ajándék vételben az légyszíves segítsen!
ti kinek vesztek ajándékot? vagy jobban szeretitek a 'házilag' gyártott ajándékokat? mert én személy szerint jobban rajongok a saját kezűleg készítettekért. szebbek, ötletesebbek, olcsóbbak és tényleg benne van a szívünk : )


Karácsonyig:
31 nap !!! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése