2010. október 2., szombat

október 2 szombat!


mától ez a nap lett hivatalosan is a szerencsétlenségek napja! felér kb.5 péntek 13mal. elmeséljem miért?:D ugye már tegnap említettem, h ma korán kell kelnem a verseny miatt... ezért még tegnap este direkt kinéztem egy buszt amivel ma reggel eltudok menni. erre reggel esett le, h az a busz nincs is hétvégén -.- akkor ébreszthettem fel az egész családot, h valaki vigyen el. mert muszáj volt 7re beérnem a városba... 7.25-kor már ment a Patcai busz. na akkor nagy nehezen beértem 7-re. Szaszussal találkoztunk a megbeszélt helyen... elindultunk a buszra. a busz, úgy kb. negyedórás késéssel el is indult. mentünk úgy kb. 2 kilométert erre nem defektet kaptunk-.- mindenki leszállt a buszról. ami mellesleg úgy televolt, hogy levegőt nem kaptál! a sofőr meg elment a busszal és csak úgy szó nélkül otthagyott minket. azt se tudtuk mit csináljunk-.- :D kb.félóra múlva megjött a váltó busz. mentünk.mentünk... elértünk Patcára. erre a busz nem a falu szélén állt meg!? onnan úgy kb. 3-4km.sétálásnyira volt a verseny helyszíne! végül a tervezett 8 óra helyett, 9re oda is értünk-.- lejelentkeztünk, megkaptuk a térképet. stb.stb. elindultunk. be az erdőbe. sikeresen belementem vagy úgy 50pókhálóba.:D térdig sáros lettem. össze csipkedtek a szúnyogok, meg bökött egypár tüske, a táskám beleesett a vízbe-.- és egyszer majdnem akkorát estem...! :D xd de azt kell, hogy mondjam, hogy ennek ellenére nagyon jól éreztem magam. de meg azért nem ismételném:D nagyon elfáradtam. ami nemmeglepő. hiszen volt itt minden. domb, fára mászás stb:D az biztos, h egy jó ideig nem felejtem el ezt a napot !: ))

1 megjegyzés:

  1. örülök h jó volt:D és nem semmi odaérésetek lehetett:D(L)(K) Magdus::Verus(K)(L)

    VálaszTörlés