2010. október 6., szerda

egy különleges nap.

Ami nem is annyira különleges, de ma nagyon nagy az akaraterőm, hogy véghez vigyem a dolgokat amiket ma felírtam a szent füzetembe.
Érdemes erről tudni, hogy ez már a 3. ilyen füzet, amit elkezdtem ebben az évben, de mégis ezt vezetem a legszebben, legrendszeresebben és pontosabban. De a 3 füzetben mindig volt egy nap hiba… Amiket felírtam oda, semmit se tartottam be pontosan, esetleg pár nap múlva már csak unalmamban hajtottam végre őket.

Tegnap beszélgettem egy ismerősömmel, aki ugyanebben volt, hogy nincs belső akarata, hogy véghez vigye ezeket. – helyette ott a gép, az msn és a közösségi oldalak böngészése.. Ami jobb esetben elvesz napi 3 órát.. Képzeld magad egy üres fal elé és ülsz napi 3 órát. Nem borzasztó, hogy eltelt az idő a semmire? Ugyanez van a számítógéppel is… Gondolj bele, hogy a Facebook és különféle oldalak nézegetéséből nem fogsz megélni, de még csak elhelyezkedni sem. Aki meg informatika szakra megy, az is célzottan használja a számtógépet, nem csak időtöltés céljából.

Mit is akarok ebből kihozni?

Tegyük fel, hogy 80 éves vagy és mindjárt meg fogsz halni. Effajta életmódot folytatsz lassan 60 éve és rádöbbensz, annyi mindent kipróbálnál az életben. Elkezdesz olvasni, utazni, de sajnos a maradék időd nem elég minden felírt esemény végrehajtásához – és meghalsz. Pedig annyi mindent kipróbáltál volna. Ilyenkor jön az, hogy mit tennél ha újraélnéd az életed? Mindent megcsinálnék minél előbb. Ergo ha teheted most felállsz a géptől és megcsinálod azt, amit mondjuk fél óra múlva kéne tenned. Ennyivel is előrébb vagy, mert tudom, hogy fél óra múlva az lesz a válaszod : ” Na még fél órát..” és így megy ez egészen estig, jön a lefekvés és mi hasznosat csináltál ma? Megnézted 100 ember adatlapját/képét… Értelme sok volt? Holnapra egyikre se fogsz emlékezni.

Nem azt mondom ezzel, hogy szakítsunk meg mindenféle internetes tevékenységet, hanem csökkentsük a minimumra, ami tényleg kell, hogy megnézzük a leveleinket, válaszolunk alkalom adtán.. De hogy napi 4-5 órát töltünk gép előtt, és azt az időt más értelmes dologra fordíthatnánk…

igazából nem akarom, hogy azt higgyétek, hogy okoskodom vagy valami. csak ha belegondolunk ezekbe a tényekbe akkor azért elég elrettentő. és mégis mindenki ezt csinálja. én is! tanuljunk a hibáinkból! és csináljuk azt ami mindenkinek jó. töltsünk több időt a szeretteinkkel.kiránduljunk és stb. :) Magyarul: élvezzük az életet!;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése