2009. december 23., szerda

Karácsony?:)


Sajnos elolvadt a hó... Ma nagyon jó idő van. 15fok:) Mintha tavasz lenne. pedig holnap lesz még csak karácsony:) Tegnap este sokat beszéltem a Dodival:) Jóvolt.
Holnap végre karácsony... Már megvan a fenyőfánk is...Nagyon szép. ma egész reggel karácsonyi zenéket hallgattam... sok szépet találtam. Annyira ünnepi hangulatom van:) Anyu ma elkezdett sütit sütni és én segítettem neki. ja és ma van a hugom névnapja:) Viki! Boldog névnapot! Ma sokat beszéltem a Gabival... Nagyon jó hogy meghallgatott:) Ő szinte mindent tud rólam, pedig alig egy éve ismerem... Már régen találkoztunk, de még most is ugyanolyan kedves velem:) nagyon szeretem(L) Miért van az hogy sosem tudom kimutatni amit érzek...? mindig mindent elrontok. És állandóan nevetéssel leplezem az érzelmeim. Talán félek a többiek reakciójától. de így meg nekem rossz.
de tudom, a boldogság mindig akkor jön amikor legkevésbé várjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése