2009. december 21., hétfő

Egy nap...:)

Háát... fáradtan ébredtem szokás szerint... Reggel mentünk városba úgyhogy korán keltem:S Eléggé hideg van ma... nem szeretem a telet:S de legalább szünet van... amikor hazaértem örültem hogy ezen is túl vagyok...:) Délután msn-en beszéltem a Szaszival és nagyon nem teccettek azok amiket mondott... Nagyon szeretem és nem jó ha szomorú... próbáltam kiszedni belőle hogy mi a baja... de csak annyit mondott hogy sok minden. És most nekem is rossz kedvem lett egy kicsit.
Talán csak az a jó az egészben h hamarosan karácsony:) Sajnos valaki azt hiszi h a szeretet csak ilyankor létezik... valaki csak megjátsza magát erre a pár napra. Mindig szeretni kell a másikat. az év mind a 365napján. Szerintem.
De ma is elmondhatom azt hogy sokat nevettem. Aki ismer az tudja hogy általában mindig nevetek:) Sajnos néha ezzel próbálom leplezni magam... Azt hiszem ha nevetek akkor nem látják rajtam hogy mennyire rossz kedvem van. De valakinek feltűnik. Igen Miri:) te vagy az... Ma elég jót szánkóztunk a desin:)
Nagyon sokat nevettünk... Ő az a személy aki mindig megnevettet/ mrgvígasztal... Kivéve amikor én vígasztalom őt:) Mi mindig megértjük egymást... Olyan jó hogy ő van nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése