2009. december 27., vasárnap

annyira jóóó:)

A mai napom nagyon nagyon jó volt:) Feletébb boldog mert azzal van akit szeret:)
Együtt hülyülés, nevetés. meg minden. egy évnyi hülyeséget pótoltunk ma be. ha csak nem többet:D
Reggeli program: miri unatkozott, ezért megcsinálta a hajam xD
Utánna csajos délutánt tartottunk: az a tipikus csokizabáló, csöpögős filmet néző délután volt. Hát persze hogy a felét végigröhögtük. Mondjuk a másik felét meg végig bőgtük szóval... Áhh:D
Aztán meg beszélgettünk. Nagyon nagyon sokat.
Jujj. Anyumnak akkora hasa van. Olyan aranyos és nagyon vicces:) Voltunk mekibe is. Na de hogy ott mit műveltünk...xD
Én: szia kérek egy sajtburgert meg narancslét...stb:
Miri: szia én is ugyan ezt kérem csak én sajtos burgerrel xD
Srác: bocsi de az ugyanaz.
Miri: tudom. de így pontosabb, mert a sajtburger az csak sajtból kéne hogy legyen...:D a sajtos az meg ugyanaz mint a hamburger csak sajt is van benne xD pff.. nagyon bonyolult. olyan bolond ez a lány. A srác csak nézett.. Én meg szakadtam a röhögéstől...:D
Szeretlekkkkk:):D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése