2011. június 20., hétfő

kitört a nyár!! múlthét szerdán volt az évzáró. eddig minden évben úgy voltam ezzel a bizonyos június tizenötödikével, hogy ' ááááá alig várom ' és most. most is vártam, természetesen. de amikor elérkezett ez a nap, akkora, de akkora szomorúság töltött el. annyira jó volt ez az év. új embereket, új dolgokat ismertem meg. és a plussz.. nagyon hiányozni fog a Franky. iszonyatosan szomorú voltam. majdnem elsírtam magam. megszerettem ez alatt a 10 hónap alatt, igazán. és most vége. kitudja, látjuk e még valaha...
visszatérve a nyárra, ami a boldogságról, mókáról, kacagásról szól, nagyon örülök, hogy végre annyit alhatok amennyit csak akarok :D bulizok, alszok, bulizok, alszok. :D tiszta kék-zöld foltos vagyok mindenhol :) de hát ez ezzel jár. hétvégén voltam Desi soundon. hatalmas volt. :) szombaton Edinánál voltam a Toncsyval és az Évivel. szintén nagyon jól éreztem magam :) és ez csak folytatódik tovább ugyanis csütörtökön lesz a 17. szülinapom ! ;)

szóval, akkor itt és most szeretnék mindenkinek kellemes nyarat kívánni !!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése