2011. január 17., hétfő

RIP.

szörnyű. a TV, az internet, az újságok és minden egyéb egy éjszakáról szól. egy éjszakáról ami mindenkinek átlagosan indult. és egy éjszakáról amiről 3 fiatal lány már nem tért haza. hihetetlen mik vannak. azt hiszem teljesen jogosan lehet mondani, hogy az embernél kártevőbb, önzőbb lény nem is létezik a földön. mi az, hogy valaki agyontapossa a másikat!? emberek. könyörgöm. Változtassatok már az életeteken. minek a rohanás, minek az 'én' központúság, az egoizmus.!? figyeljünk már egy kicsit a másikra. 3 lány ártatlanul halt meg. vegyük ezt figyelmeztetésnek. és akkor arról még nem is beszéltem, hogy állítólag a szórakozóhely is rárakott még egy lapáttal. egy kb. 300 férőhelyes disco minek hirdet ekkora bulit? a hírek szerint több mint 2300 fő nyomorgott bent az épületben.:O és lehet, hogy mi csak ennyiről tudunk... hát. tény, hogy én nem voltam ott. és nem tudom mi történt. de a hírek is éppen eléggé felkavartak. ezek után, hogy menjen el az ember egy szórakozóhelyre ha attól kell félni, hogy agyontaposnak? ááá. belegondolni is nehéz, hogy mi lesz itt 10 év múlva... szörnyű ezt nézni, hogy a mi kezünkben van a jövőnk és sokan nem élnek vele. sokan nem tesznek semmit érte. mert magyarázni könnyű, de megvalósítani azt már kevésbé.. tanuljunk már a hibáinkból, hogy többet net örténjen meg ilyen.! a lányok családjának és hozzátartozóinak őszinte részvétem.:( R.I.P † Kadosa Kinga ,Csikós Emese ,Varga Boglárka Petra †

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése