2011. január 26., szerda


na igen. nehéz vissza rázódni a megszokott kerékvágásba egy ilyen hatalmas diákhét után.. azt azért elárulnám, hogy végül mégsem a 12.C-re szavaztam, hanem az 'A' osztályra. :D 1.ők voltak a legjobbak. ( az élő műsoruk fenomenális volt) 2. én is 'A' osztályba járok.:D és végül ők is nyertek, szóval nagy volt az öröm :) sajnos amilyen hamar elérkezett a diákhét, olyan hamar vége is lett... azóta.! élem az életem tovább... kicsit kevesebb erővel mint máskor, mivel meg is fáztam egy picit.. plusz elérkezett az idő amikorra már tényleg elegem van az iskolából.. ez a fél év elég rendesen elvette a kedvem. nem mintha rossz lett volna.. sőt! csak azért elég fárasztó. na de mindegy. nem panaszkodom. ez a dolgom, tanulnom kell és tanulok is.. áprilisban szintvizsga. félek..

aztán, hogy egy egészen más témára térjek... mostanában a gondolataim szerte szét vannak.. éjszaka hosszú órákon keresztül csak gondolkodom és gondolkodom. hogy miért van ez?! nem tudom. de bosszant. általában akkor van velem ilyen, ha valamit elfelejtek. ( valami nagyon fontos dolgot) vagy ha valami ki akar törni belőlem... valamit meg kell valósítanom... de mit?! az tény, hogy mostanában ellustultam... remélem hamar vége lesz... mert tényleg alig alszom valamit..

megint más. az időjárás. ma ESETT A HÓ. (rólam tudni kell, hogy imádom) örültem is nagyon... de mostanra más el is olvadt. nem gondoltam volna. hiszen annyira esett, hogy látni nem lehetett... most meg süt a nap.! :) kiszámíthatatlan ez a tél. éppen ezért imádom..:) nem tagadom. nagyon hiányzik már a nyár, de egyszer az is ide ér.:) addig még rengeteg dolog fog történni, rengeteg dolognak KELL történnie...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése