2010. december 12., vasárnap

na szia!
megérkeztem. újra. 10 vagy talán 11 nap kimaradással !? kitudja. nem is számít. minden ugyanaz, minden a régi :) még! ugyanis mindjárt itt az újév. újév, új kezdet, új szokások, új barátok... talán új élet. mindenkinek mást tartogat.;) azért remélem nekem nem hoz a sors semmi váratlant... vannak terveim! és nem akarom, elszalasztani a lehetőségeket. nyáron leszek 17. nemártana kicsit átgondolnom, hogy mit akarok. jogosítvány, nyelvvizsga és még sorolhatnám... és amint áthaladunk ezen az éven... azonnal hozzá is látok... tényleg! ti szoktatok új évi fogadalmakat tenni? mikor kisebb voltam, én nem egyszer megfogadtam pár dolgot... pl.: rendet rakok a szobámban! szót fogadok.: ) de valahogy mindig bebuktam már az első napokban.:D na pont ezen szeretnék most változtatni. kézbe akarom venni az életem. kérdés: hogy sikerül e !? azt mondom, ha valamit akarunk, úgyis elérjük... ezért gondolom, hogy ennek a szónak hogy 'tehetség' nem sok értelme van. mert hiába nem vagy valamibe tehetségtelen, ha sokat küzdesz érte úgy is eléred! vagy nem!? DE!
sajnos kifogytam az időből.: ) amint tehetem ideülök és írok! addig is számoljunk együtt.; )

KARÁCSONYIG:
12 NAP!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése