2010. december 22., szerda

1 ÉV.

a napok rohannak. már már észre sem veszem...
ebben a bejegyzésben több mindenre is szeretnék kitérni... talán akkor el is kezdeném rögtön azzal, hogy a blogom immáron 1 éves. rengetek dolgot írtam ebben az egy évben, rengetek élményem, tapasztalatom... ha jól emlékszem majdnem 150 bejegyzést tettem közzé. a látogatók pedig egyre gyarapodtak:) ezért azt hiszem van miért azt mondanom, hogy köszönöm! :) jól esnek a kedves kommentek, hozzászólások :) tudom, néha elég kevés időt fordítok erre az egészre... néha napokig nem is írok, de próbálom ebből az egészből a legjobbat kihozni:) igaz, hogy ez az én blogom. és azt írok amit én akarok, de szeretnék elkapni és leírni olyan pillanatokat, dolgokat amik talán mások számára is érdekesebbek lehetnek:) akkor talán erről ennyit.:)
folytatnám azzal... amivel elkezdtem. 'a napok rohannak. már már észre sem veszem...'
ebben a zsongásban az ember egészen eltud feledkezni arról, hogy hol is van vagy, hogy éppen mit csinál... az áruházak tele. az utcákon mézeskalács illat, fények... és stb. mindenki egyre jobban várja azt a bizonyos december huszonnegyedikét. ilyenkor olyan jó elfeledkezni a gondjainkról és minden egyébről. csak át kell adni magunkat a hangulatnak.:) sajnos a sorból egy valami lóg ki. az pedig az időjárás. Körülbelül egy hete olyan hó esett, hogy az utcára nem lehetett kimenni... lehetett úgy 45cm, most meg semmi.. -.- aztán valamelyik nap megdőlt a decemberi meleg rekord. (20fok) egy két napra rá pedig a hideg rekord (-20fok) hát.kellemes atmoszféra. de legalább nem kell suliba menni: )) ugyanis, megkezdődött a téli szünet.:) végre. kipihenem magam. karácsonykor csak enni és enni fogok..:D szilveszterkor meg csak inni :D na jó. azért nem:) de nem akarom unalmasan tölteni. hatalmasat szeretnék bulizni. valami felejthetetlent.:)
és az új évről ne is beszéljünk. kíváncsian várom, mit tartogat nekem : )
hát akkor egyenlőre ennyit gondoltam. előre is nagyon nagyon felejthetetlen és boldog karácsonyt kívánok mindenkinek.:) sok szeretettel. sok ajándékkal :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése