2012. március 27., kedd

hát ha mindent leírnék, ami ebben az egészen pontosan 20 napban történt velem, akkor még egy óra múlva sem végeznék..:) bulik, balhék, szerelem. és még mindig ugyanaz vagyok aki voltam, csak annyi a különbség, hogy most annyira elegem van mindenből és mindenkiből, mint ahogy még soha. annyi érzés van bennem, amit egyedül nem tudok már kezelni.. másokat meg nem szeretnék velük terhelni.. persze, a barátaim mindig mondják, hogy engem meghallgatni cseppet sem teher és hát fordított helyzetben én is bármikor ott lennék nekik, de akkor sem szeretném őket a problémáimmal frusztrálni.. sokkal jobb lenne ha egyedül túl tenném magam mindenen, mint ahogy eddig is tettem, csakhogy most bele estem a hibába amibe sokan mások is rajtam kívül. tetszik nekem valaki akinek barátnője van. és azt kell mondjam a 'tetszik' az már gyenge kifejezés... hiába mondom magamnak, hogy 'felejtsd el!' ha egyszerűen nem tudom.. nem megy. így hogy mindennap látom így nem is fog. mit kéne tennem...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése