2012. január 16., hétfő

love really sucks


mindig is irigyeltem azokat akik dönteni tudtak a józan ész és a szív között. lehetséges ez egyáltalán? egy fiú.. egy fiú, aki szinte mindenben különbözik tőled, de olyat vált ki belőled, amilyet még soha senki? ha az eszedre hallgatsz, elengeded. ha a szívedre.. akkor csak a pillanatnak élsz és élvezed ameddig csak lehet. szerelem. talán ez a jó szó rá.. az emberek ebbe az érzésbe olyan hasonlatokat magyaráznak bele, mint például a 'pillangók repkednek a gyomromba' vagy 'csillagokat látok mindenhol mikor vele vagyok'.. én sokkal inkább használnék erre egy igét. Élni. ezt érzem én, mikor vele vagyok. Élek. és nem is akárhogyan. vagy talán még a hideg fürdőhöz hasonlítanám. a hideg ráz. mikor hirtelen ráébredsz, hogy már nem vagy sebezhetetlen. ő lesz a gyenge pontod..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése