2011. július 19., kedd


haha. elfelejtettem mondani, írni, hogy szombaton nagyon nagyon jó volt Desi Sound 2. :O találkoztam egy annyira de annyira édes sráccal :D kicsit fiatalabb volt ( 2évvel xdddd ) , de hát erről szól a nyár. :D most meg foci fesztivál van Kaposváron :) tegnap volt a megnyitó. 20 ország. köztük ilyenek, hogy India, Románia, Szlovákia, Venezuela, Anglia, Horvátország, Ukrajna, Szlovénia, Oroszország, Németország és még sorolhatnám :) 1 hétig tart ez az egész. jó buli. :) bár az kicsit idegesít, hogy akármerre megyek, nem értek semmit xd persze kivéve az angolt. szóval tegnap ott voltam a megnyitó meccsen és hát annyit röhögtem, hogy csak na.:D iszonyat jól éreztem magam. románok meg a szlovákok tök aranyosak voltak. ott ültek mellettünk.. beszélgettünk is. már amennyire tudtunk :) tehát élvezem a nyarat ezerrel, ameddig még lehet :) holnap pedig ismét bulizok egy hatalmasat. haha (K) na pacsi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése