2011. március 22., kedd

i ♥ spring.


tavasz...
annyira szeretem.:) bár ez még nem az igazi.. legalábbis szerintem. mert ha nekem valaki azt mondja, hogy 'tavasz', akkor egyből az ugrik be, hogy virág. imádom azt az igazi virágzó, jó illatú, pompázó tavaszt. mintha újjá születne a föld.. újjászületne a világ.. újjászületnék én is. na de elég is. már is visszarázódok az igaz világba... ahol semmi sem ilyen egyszerű. főleg mostanában. csak tanulok.tanulok.tanulok és tanulok.. ráadásul 2 hét múlva szintvizsga. azt azért nem mondanám, hogy felkészültség téren jól állok. tételek meg vannak már, de a türelmem- hogy le üljek tanulni, - na az sehol. mostanában meg főleg nem. hogy miért !? vagyunk az osztályban huszonhárman... ennek a fele olyan akik egyszerűen ZAVARNAK. nem mondom, hogy utálom őket, mert ez nem igaz, de mivel az év 365 napjából 250 napon össze vagyunk zárva, volt már időm őket kiismerni. első félévben még el viseltem őket, mivel úgymond még 'pihent' voltam.. de most. semmi szünet. csak a folyamatos hajtás. egyre stresszesebb vagyok. totál kezdek letompulni. egész nap csak aludnék és aludnék...

2 megjegyzés: