2011. február 24., csütörtök

csak egy mélypont? vagy talán ez a valóság? rájöttem. észrevettem. még mindig bennem élsz. a mozdulataimban, a beszédemben, az agyamban.! szerelem vagy csak ragaszkodás? ez az amit sok ember összekever. ezért nem tudom, hogy mi ez ami velem történik. nevetségesnek érzem ezt az egészet, hogy egészen pontosan 3 éve nem vagyok túl rajtad.. megláttalak és azóta nem létezett a régi életem... új életem lett, aminek a központjában te állsz.! azóta nem tudok ésszerűen cselekedni.. azóta megbélyegzed a minden napjaim. elég.! a szívemet és az agyamat sajnos még nem tudom összehangolni.. de muszáj lesz. mert hiába tervezem el, hogy elfelejtelek, hogyha egyszer nem megy.! volt egy időszak, hogy azt mondtam 'oké. itt a vége' körülbelül fél évig működött ez az egész.. amíg az emlékek elő nem kerültek.. nem akarom ezt az egészet.. túl kell lennem rajtad !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése